Skip to content

SAABINFO.NET - Unofficial Czech Saab Web Site

Home arrow Můj saab arrow SAAB 9-5 Aero :: Roman
SAAB 9-5 Aero :: Roman Tisk E-mail
Vložil deff   
Pátek, 11 listopad 2005
Slovo dalo slovo a domluvilo se setkání s Romanem a jeho ostrým sobem. Vlastně druhým nejostřejším sobem, co po českých silnicích jezdí! Musím přiznat, že Romanův saab je opravdu pěkné dílko, podle kterého by se dala modifikovat nejedna 9–5ka. Svezení s Romanem bylo hodně zajímavé, sice jezdí velmi ostře, ale myslím si, že to má docela slušně „vošéfovaný“. Sobík se v zatáčkách téměř nedá utrhnou a to Roman tvrdí, že se mu nastavení podvozku moc nelíbí – připravuje si exkluzivní záležitost, kterou zde určitě předvedeme. Takže se máte ještě na co těšit!! Jelikož jsme jezdili v noci, tak jsem měl možnost vidět poprvé v životě krásně rozžhavené turbo do ruda – svítilo jak světluška ;o), takže asi vydedukujete, že jízda nebyla žádná procházka růžovým sadem! Ale mě se to moc líbilo :o)

Majitel: Roman

Technické parametry

Typ automobilu: SAAB 9–5 Aero
Rok výroby: 2000
Typ motoru: B 235R
Výkon (kW/PS): originál 230PS, nyní přibližně 330PS
Toč. moment (Nm): 480Nm (neměřeno)
Převodovka M/A: 5st manuál

Úpravy

Úprava motoru: kované písty Wössner, ostřejší vačky, úprava jednotky Speedparts krok 3, Iveco intercooler, vstřiky 465 cm3, otevřený vzduchový filtr, zvětšení sání turba (intake pipe), 3" výfuk, turbo TD04HL-18T, 3.8bar regulátor tlaku paliva, sportovní zesílená spojka Speedparts
Úprava podvozku: Bilstein Sprint tlumiče, HR pružiny, ve výrobě závodní nastavitelný podvozek (to bude fičák!), samosvorný diferenciál
Úprava karoserie: 9–5 aero 04 bodykit
Úprava interiéru: přední sedačky aero 04, bezpečnostní pás Schroth
Audio: AS3
Kola: 17´ aero 10-spoke, nebo 18´ Borbet A
Pneu: slick Matador 200/605/17

Další info

0–100 km/h: 5.5s
Nejvyšší rychlost: 260km/h
Spotřeba: 10–13l, při střelbě 18–20l
Další zajímavosti: brzdy AP Racing 4-pístkové

Video ke stažení

Romanova ostrá jízda 01 Romanova ostrá jízda 01 (981.00 KB 20.11.2005 18:59) 

Romanova ostrá jízda 02 Romanova ostrá jízda 02 (1.93 MB 20.11.2005 19:00) 

Romanova ostrá jízda 03 Romanova ostrá jízda 03 (5.01 MB 20.11.2005 19:02) 

Romanova ostrá jízda 04 Romanova ostrá jízda 04 (1.06 MB 20.11.2005 19:03) 

Romanova ostrá jízda 05 Romanova ostrá jízda 05 (1.40 MB 20.11.2005 19:04) 

Romanova ostrá jízda 06 Romanova ostrá jízda 06 (660.50 KB 20.11.2005 19:04) 

Romanova ostrá jízda 07 Romanova ostrá jízda 07 (1.19 MB 20.11.2005 19:05) 

Exklusive video:

pekelně ostrá noční jída - fakt hustý pekelně ostrá noční jída - fakt hustý (4.07 MB 20.11.2005 19:10)

Fotogalerie

saab_95aero_r01.jpg saab_95aero_r02.jpg saab_95aero_r03.jpg saab_95aero_r04.jpg saab_95aero_r05.jpg saab_95aero_r07.jpg saab_95aero_r08.jpg saab_95aero_r09.jpg saab_95aero_r10.jpg saab_95aero_r11.jpg saab_95aero_r12.jpg saab_95aero_r13.jpg saab_95aero_r14.jpg saab_95aero_r15.jpg saab_95aero_r16.jpg saab_95aero_r17.jpg saab_95aero_r18.jpg saab_95aero_r19.jpg saab_95aero_r20.jpg saab_95aero_r21.jpg saab_95aero_r22.jpg saab_95aero_r23.jpg saab_95aero_r24.jpg saab_95aero_r25.jpg saab_95aero_r26.jpg saab_95aero_r27.jpg saab_95aero_r28.jpg saab_95aero_r29.jpg saab_95aero_r30.jpg saab_95aero_r31.jpg saab_95aero_r32.jpg saab_95aero_r33.jpg saab_95aero_r34.jpg saab_95aero_r35.jpg saab_95aero_r36.jpg saab_95aero_r37.jpg saab_95aero_r38.jpg 



Turbo se mi nepodařilo vyfotit, nebyly k tomu ideální podmínky (ale aspoň něco), takže příště:

saab_95aero_r39.jpg    

 

Komentářů
Hledat
freedom  - mimo mísu...   |85.160.87.xxx |2007-10-08 21:05:40
Tak ňák velmi pomalu...
Nevím na co narážíš? :grin Už jezdím jak
kachnička
http://900.wz.cz
Tino  - to freedom   |62.77.95.xxx |2007-10-08 08:33:36
a jak pokračují práce na 900? Nebo už je to něco jiného?
freedom  - Zanechme emocí....   |85.160.99.xxx |2007-10-07 10:49:50
Já si myslím, že Romanaova 9-5 je nejlepší individuálně upravený SAAB
SVÉPOMOCÍ, kterého znám... Jak já říkám, koupit si superauto umí
každej ocas co kope do balónu, ale vytvořit si ho sám, umí jen pár
lidí... A ty samo obdivuju... A vím o čem mluvím
marek   |85.207.159.xxx |2007-10-05 15:32:58
myslím, že to všichni chápem, napsal jsi..... "ale to auto vypadá, jako
by jeho majitel měl iq houpacího koně" ....a majitel je Roman, takže to
bylo na něj, tak tady nemel nesmysly a měj trochu slušnosti a omluv se že
jsi přestřelil!...o autu si piš co chceš, ale neurážej lidi
Grippen   |85.71.104.xxx |2007-10-05 14:12:36
Podle mě jste mě špatně pochopil. Nenapsal jsem, že máte iq houpacího
koně, to bych si nedovolil, napsal jsem "to auto vypadá, jakoby jeho
majitel měl iq houpacího koně", což je dost podstatný rozdíl..
Nechtěl jsem Vás urazit a jestli se taj nedopatřením stalo, tak se
omlouvám. Nehodnotil jsem Váís, nýbrž Vaše auto, které jak již jsem psal
se mi od první chvíle nelíbilo. Je to prostě jen můj názor..

Co se
týče závisti, tak jste dost vedle, sice Vás asi nepřesvědčím, ale o to
mi ani nejde. Sám jezdím ve třech velice rychlých Saabech, takže nejde o
to, že mě štve "nedostatek koní pod kapotou".. Ne, já opravdu
nemám důvod Vám to auto závidět..

K úpravcům: Mám to potěšení se
svezením v Hirschovi, ale i v autě od Speedpartsů. Osobně mi víc seděla
auta s Hirschem, čímž nechci o Speedpartsu tvrdit, že je špatný, ale
nesedí mi.. Ale hlavně je mi úplně jedno, jestli je dvorní úpravce ze
Švýcarska. Ba naopak, jednotka od "Jelena" mi připadá ještě
lepší, než ta originální.. Pokud máte se Speedpartsem dobré zkušenosti,
pokud Vám to auto jede podle Vašich představ, tak je vše v naprostém
pořádku, ale já do devítikila cpát Speedparts nechci a ani nebudu. To
autíčko chci zachovat originál, nicméně děkuji za nabídku.

A na
závěr ještě chvíli k deffovi: Myslím si, že Romanovo 9-5 je minimálně
stejně precizní stroj, jako Troll-R, akorát má vnitřnosti jiné firmy a dal
si je tam sám roman ve své "garáži", ale principielně to auto nemá
oproti Hirschovi žádný handicap.. Ano, tváři se obě rozdílně, ale o to
přeci jde, ne? Srovnat dvě "stejná" auta, dost ostrá, dost rychlá,
ale od dvou různých úpravců.. Já si prostě myslím, že není sebemenší
problém ta auta porovnat..
Šolc  - to Grippen   |89.24.76.xxx |2007-10-03 23:52:38
Po dvou letech bez jakéhokoliv příspěvku jsem byl donucen reagovat na
příspěvky "stíhačky" Grippen. Švédsko jakožto země, kde se
Saaby vyrábí je opravdu nádherná. Krásná příroda, úžasné automobily,
mnohem více slunečných dnů než v naší kotlině a moc fajn lidé. Bohužel
ne tak v našem maličkém rybníku kdesi v srdci Evropy... V Čechách jsou
lidé velmi závistiví, je to vlastnost, která je v nás historicky
zakořeněná. Bohužel... Znám několik lidí, kteří Vám závidí i nos
mezi očima! A mám takový pocit, že to bude právě případ pana Grippena.
Tento letoun, je znám svojí velmi dobrou obratnosti, špičkovou avionikou,
výkoným motorem a má v sobě "něco vznešeného, něco co k Saabu
prostě patří"(dovolil jsem si tě citovat). A právě tyto vlastnosti
člověk schovávající se pod přezdivku Grippen nemá. Nemohl by nikdy napsat
o někom, koho nezná, že má iQ houpacího koně... Ano, jsem to já, ten
houpající kůň a zároveň majitel zde zmiňovaného auta. Pokud si dobře
pamatuji, zhruba dva roky zpět jednoho krásného podzimního odpoledne
zazvonil telefon a po krátkém rozhovoru s Deffem jsme se dohodli, že
uděláme pár fotek a při té příležitosti jsme se svezli. Toť vše. To,
že se zřejmě z dlouhé chvíle snažíš prudit do dva roky staré
záležitosti nechápu. Koukám na ty fotky a jediná věc odlišná od
originál 9-5 Aero je samolepka na předním skle... Takže nechápu, co je na
tom ohyzdného? Ten zmiňovaný film jsem také viděl... Takže si budu myslet,
že zatím stojí jen závist, nic jiného to být nemůže. Nevidím žádný
důvod, proč by Saab nemohl vypadat jako "votuněnej golf ty krávo".
Saab není žádné nadauto, je to jen velmi bezpečný a relativně výkoný
automobil. Má čtyři kola a jeden v...
deff  - jde jen o výkon? :)   |62.177.95.xxx |2007-10-03 21:18:33
Grippene, tady ale nejde jen o výkony... pokud se bavíme o Trollu R


Navíc Romanovo saab v době, kdy jsem dělal článek nebyl po úpravě na
brzdě, takže výkon je napsaný "per huba" - neboli odhad.

Ale
evidentně v porovnávání oba dva vidíme něco jiného, další diskuze na
toto téma asi nemá smysl.

... a ještě něco: M5 a Alpina se porovnávat
samozřejmě může (a pár zajímavých testů jsem už četl). Ale porovnávat
Hirsch Performance vs. úprava Speed Parts u Romana v dílně? (sorry Romane,
není to myšleno proti tobě) ... no to snad nemyslíš vážně?
Grippen   |85.71.104.xxx |2007-10-03 20:23:09
Bože, vždyť výkonnostně je Romanovo Saab ještě výš, než Troll-R..
Proč je tedy nesrovnat? Je to, jakobys nemohl srovnat BMW M5 s Alpinou.. Dvě
auta vycházející ze stejného modelu, obě kolem 500 koní, obě ryze
sportovní, jen jedna od dvorního úpravce (nebo spíš divize) a jedno od
zvláštní firmy vylepšující Bavoráky a prodávající je pod svou
značkou..

A s tím Golfem právěže bohužel nepřeháním.. :cry
deff  - Saab vs. Saab   |62.177.95.xxx |2007-10-03 19:48:00
Je to tvůj osobní pocit a názor, na Romanovo soba. Já to beru, od toho zde
webík funguje, aby si ve vší slušnosti každý ulevil nebo řekl svůj
vlastní názor...

Ale s druhou částí tvého komentáře rezolutně
nesouhlasím. Myslím si, že porovnáváš "neporovnovatelné".
Zmíněná 9-5ka TROLL R (kterého jsem měl možnost projet), je naprosto jiná
LIGA! Je to "oficiální nebo dvorní" švédský král silnic, ze
kterého jde ohromný respekt už jemon z jeho pohledu a který ti vyrazí
duši, když mu pořádně sešlápneš plynový pedál

Romanovo Saaba
bych porovnával (když už je to nutné), s jinou "upravenou"
sériovkou, co ty na to?

... a stím Golfem to trochu přeháníš
:grin
Grippen  - To deff   |85.71.104.xxx |2007-10-03 18:16:19
Tady s tebou musím nesouhlasit.. Právěže se (teda podle mého názoru) Roman
tímto autem spíš přiblížil tunerům Octavií a Golfů, než že by si
udělal ještě něco delikatesnějšího.. Je sice děsně fajn mít tady
takhle ostré auto, ale tohle to u mě prostě prohrálo. Viděl jsem ho 2x v
životě a znechutilo mě... Vypadá fakt jako "votuněnej golf ty
krávo"..

Nedávno jsem viděl na vlastní oči 9-5 Troll-R, byl v
černé barvě, dával vzdáleně tušit, že nejspíš dokáže rozsekat
služebního bavoráka namaděru, ale přitom v něm zůstalo něco
vznešeného, něco co k Saabu prostě patří. Ale nebylo to ani nafoukané,
ani trapné, jen dal zlehka cítit, že umí. Tak akorát.. Tohle mi u
zdejšího klenotu od Romana chybí..
deff  - Saabismus...   |85.207.47.xxx |2007-10-01 13:25:50
to Tom327: tohle asi byla opravdu nešťastná poznámka... proč by to
jako nemělo být saabismus? Pokud by jsi tatko soudil i
nadále, mohlo by se stát, že by jsi za pár let odsuzoval už i
lidi, kteří si dají za okno plyšového losa nebo soba = také jedna z
variant odlišení se od "standardu" :grin

To jak Roman
jezdí, není předmětem tohoto článku, ne? Pokud by jsme natáčeli
video na okrsce, kde bychom jeli závratnou rychlostí 70-80km/h, asi
z toho nic nebude... Video vypadá nějak, skutečnost byla také jiná.
Nikoho jsme neomezili, ani neohrozili.

Trochu nechápu, proč se k
tomuto vozu vracíte po 2 letech??  :roll Romanovo tuning je v normě
"decentní záležitosti", je to pouze účelová
a fungující úprava. Navíc v dnešní době už třeba bude vypadat
zase trochu jinak (s Romanem jsem se dlouho neviděl).

Á propos:
Kdybych do sekce "Můj saab" dával jen sériovky, bylo by to
tu mnohem chudší, nemyslíte?

A na závěr, co pořád dokola
opakuji:
„Proti gustu žádný dišputát.“.

Proč odsuzujete lidi, kteří se snaží něčím odlišit? Už
jenom to, že jezdíme v Saabech, se dosti odlišujeme
od "civilistů" nebo snad ne? :grin
Tom327  - dotaz   |213.211.48.xxx |2007-09-30 18:07:57
..tady někdo tuní, jezdí jak čuně a ještě se natáčí a prezentuje.. je
tohle (ještě) saabismus?!?

teda nemyslím to zle, možná je to spíš
nešťastná poznámka..,..ale prostě to bylo první, co mě napadlo.
marek  - normál   |85.207.159.xxx |2007-09-27 15:51:15
tak mě romanův saab připadá absolutně normální, žádná přeplácanina,
jen snad ten budík přelepenej izolačkou by mě osobně asi vadil, ale třeba
to bylo dočasné řešení :grin ...no jo když se někdo nechyt z 8,5 litrovou
spotřebou ve městě, tak to zkouší u jiného tématu :grin :grin :grin
supman  - Pravověrní   |195.47.100.xxx |2007-09-27 14:35:49
Ahoj, nechci se vztahovat zrovna k tomuto příspěvku, ale všiml jsem si že
mezi "sábysty" se vyskytuje jeden sociologický úkaz, a to tzv.
"pravověrní". Určitě znáte řeči typu: "Joshua Tree byly
poslední a vopravdový U2, pak to stojí za hovno!". Je to zajímavý úkaz
a nejsem si jistý, jestli vždy jde o enthusiasmus, nebo spíše o podvědomou
touhu vyniknout a vyčlenit se. Já sám se považuji také za enthusiazistu a
jsem si vědom, že Saabu naprosto nekriticky nadržuji a odpouštím mnohdy
zásadní nedostatky. Ale musím naprosto souhlasit s "chcita". Ať tam
dá klidně komín z parníku když se mu líbí. A zrovna ve výše uvedeném
případě nic ošklivého neshledávám. Žádný zlatý kola, snížený
prahy, blikadla, samolepka kovaného krytu nádrže :grin ... V podstatě jen
samé účelné úpravy odpovídající výkonu. A tak bych si asi představoval
tuning Saabu. Ale je to zase můj názor.
chcita  - Dzizis...   |193.0.231.xxx |2007-09-27 10:50:29
To Grippen: na to se da rict jen jedno: Proti gustu zadnej disputat...

Ac s
tvym nazorem vnitrne (pro sebe ) souhlasim tak tohle proste nemuzu nikdy
nikomu napsat. Pro nekoho je to ta nejvetsi krasa, pro nekoho zmrveny auto...
Grippen  - Ohyzdná 9-5ka   |147.33.10.xxx |2007-09-26 13:54:34
Abych pravdu řekl, už delší dobu přemýšlím, co o tomto autu napsat.
Líbit se vám to nebude.. Je to děs. Asi jede precizně, má geniální
podvozek, ale to auto vypadá, jako by jeho majitel měl iq houpacího koně.
Proč proboha Saaba takhle neskutečně hyzdit, když největší přednost
Saabů vždy byla nenápadnost.. Proč to auto mít jak hrdina rychle a
zběsile? Od toho tu je Toyota Supra.. Mít pod kapotou 500 koní samozřejmě,
ale v klasickém kabátu Saaba. Vždyť nejůžasnější jsou nechápavé
obličeje řidičů nadupaných osmiválců, kteří nechápou, že vás
nedojedou, natož pak předjet..

A ještě tady někdo zmiňoval dobrý
podvozek - nesouhlasím s tím, že by jej měla jen nová 9-3.. 9-5ka i 900I ho
mají přinejmenším stejně dobrý.. Jen holt není směřován do řad
superspotů jako Enzo Ferrari, Saaby jsou pořád limuzíny, ty taky musejí
sejmout nerovnosti a nejen projíždět nejrychleji zatáčkou..
Ondra  - 9-5   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:55:05
Cau prosim vas nbevite kolik priblizne vytahne sob 9-5 2,3T 170 koni seriovka
freedom  - :))))   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:54:12
kua vim neee, nejsu zadny hnup
posilam ti darecek po kune, tak si ho
vyzvedni :grin
Roman  - Máš pravdu   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:53:01
Zdar Majkl, máš pravdu, je to to samé. Akorát jsme tam tenkrát úplně
nechaly gumy...
freedom  - nocni   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:52:22
taky sem jednou jel, tusim ve dne a jeste to nebylo tak naslaply. ma tu trasu
opravdu najetou a je to zazitek
deff  - pozor: nové video!!! Roman Aero 9-5   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:51:27
… tak jsem konečně doplnil video (hrubý střih, vůbec nemám čas,
připravuji úplně novou verzi webu, jelikož současná mě velmi
„zlobí“). Jízda byla fakt hodně hustá, z toho videa to tak není poznat,
ale byl to masakr. Ne každý by to live asi zkousl. Sorry za temný video
„pekelné jízdy“, ale jinak to nejde, kameru nemám – ale aspoň
něco, ne?
Lucifer  - Peknej kousek   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:50:06
Joj, pekne auticko. Kazdy takovy clanek me kope bliz k rozhodnuti, ze tech
150koniku memu Truhlikovi opravdu nedostacuje... No, na jare s tim asi neco
udelam.
Jirka  - Saab 9-5 Roman: dotaz   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:49:18
Koukám, že se tady objevil opravdu pěkný kousek! Zajímalo by mě, jestli
jsou v motoru ještě nějaké další mechanické popř. povrchové úpravy
(např. klikové hřídele, hlavy, ventilů atd.), popř. jestli jsou tyto díly
originál a kolik stupňů má nová vačka? díky
deff  - info o pneu SLICK Matador   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:45:46
Upřesňující informace ohledně pneumatik „slick“ od Romana:
.… slicky jsou závodní gumy, které nemají povolení na
normální silnici… Jsou úplně hladké a řezačkou do
nich vyřezaný vzorek. Ten si řežu sám, kdyby četníci měli
nějaké dotazy. 200 je šířka pneu, 605 je průměr pneu a 17" to je
jasný. Tyto pneu strašně málo vydrží, musí se zahřívat, aby
dobře držely na silnici a tzv. lepily.
Otto  - nadhera   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:44:41
krasne aero, otec ma 9-5 aero (`01) so standardnym aero podvozkom a 17" kola
a to sedi jak priklincovane, tak co musi robit toto? uz sa tesim na video


BTW u nas v BA jazdila (mozno jazdi??) cervena 9000 aero s vykonom 330PS a
maximalnou rychlostou 290km/h (seriova prevodovka - dlho nevydrzala
Otto  - 800PS   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:42:46
no ja myslim ze na ten eklundov viggen by sa nechytalo na zrychlenie nic... z 0
na 100km/h za 2,3 sekundy...

ved za 2 sekundy sa ani poriadne nenadychnem
:grin
Pajinec  - Ferrari vs Maptun   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:38:41
Viděl bych to tak, že při startu by tratil Saab, neboť by navzdory
samosvornému diferáku hrabal, až by se mu od kopyt kouřilo; není s to ten
ukrutný výkon přenést jen dvěma kolama na vozovku předním náhonem. Ale
na trojku už by to byl velmi vyrovnaný boj. No ale myslím, že Eklundův
Trollsped Viggen s 800PS a čtyřkolovým náhonem by neměl v Enzovi už moc
velkou konkurenci
Pájinec
Roman  - Porsche   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:37:53
Porsche 911 996 turbo nám s 500 koňovou 9000 na dálnici ve 280 km/h
uhýbalo... Pak to ten pán nemohl na pumpě rozdýchat!!!
Otto  - saab vs. ferrari   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:36:20
no neviem neviem... tato 9-3ka sundala ferrari maranello (560PS, 720Nm

http://ftp.nordictuning.com/src/movies/mantorp _ferarri_small-03.wmv
(teda
on predbehol vsetky ferrari na tom okruhu
tu je o nom pisane, niektore videa
fakt stoja za to!
http://nordictuning.com/specialprojects/saab_ 9-3_2.5t.html
Petr (saab)  - Ferrari   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:35:32
V souboji s Ferrari by ta 9000 prohrála. Saab je předohrab, což jej
handycapuje a podvozek ani po úpravě nedosáhne kvalit Ferrari. První opravdu
kvalitní podvozek má až současná 9-3ka.
Ondrej  - je to ona :o)   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:35:24
Jojo, to by mela byt ona, zas tolik jich asi neni
Pajinec  - 500 od Maptuna :-) ?   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:33:46
Tak jestli to je ta červená 9000 CS od Maptun Performance, joooj tak to se
těším taky!!
Pájinec
Ondrej  - videa   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:33:39
no to verim, ze se tesis slo by toho natocit co nejvic? mam par videi toho
auta natocenyho jeste ve svedsku (treba jedouci sob, ze kteryho se to toci.. cca
130km/h a kolem nej doslova prosvisti maptun) a je to fakt masakr, a ten zvuk,
panecku
deff  - saab 9000 / 500PS - zde bude taky :o)   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:28:03
Pokud jednání dobře dopadne, budu mít tu čest udělat fotoreportáž do
tohoto webu, výše uvedeného soba s 500 koníky… už se na to těším jako
malý kluk
Iggy  - info   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:26:39
ja jsem se na ni pred 14 dni byl divat, je to fakt CS, ale vypada jako AERO, je
to velmi pekny kousek, na projizku jsme nejeli pac bylo mokro, jinak at to zkusi
domluvit Roman, znaji se.
Ondrej  - stejny dojmy   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:25:57
Musel bych naspat to samy co Pajinec, Romanovo auto je fakt narez. Mam ale dotaz
- neslo by se nejak dostat k tomu cloveku, co ma 500-konovou 9000ku? Myslim, ze
jeji predstaveni tady by byla opravdu exkluzivni zalezitost. Treba v souboji s
Ferrari..
Pajinec  - Wow! Genuine Plane ! ;-)   |62.177.95.xxx |2005-11-12 12:22:23
Tak to je pán Sob! Jinak kategorie vozů u nichž člověk hledá na palubce
variometr a výškoměr. Měl jsem tu čest se svézt a potvrzuju pocity autora
reportáže. Brutální výkon, špica podvozek, řidič umí, byla to super
jízda .
ps. Můj Sob se ještě musí hodně učit..
Pájinec
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Aktualizováno ( Pátek, 24 červenec 2009 )
 
< Předch.   Další >

Komentáře - články

Přihlášení






Zapomenuté heslo

Paypal Donate

Chcete-li podpořit tento web, můžete přes účet PayPal.

reklama

reklama_saabtuning.png



Kdo je online

Informační kanály